zondag 8 september 2013

Kampavond

Beste ouders,

Onze klasouder is Els, mama van Anouk. Ze zou het fijn vinden mocht je haar een mailtje sturen, zodat ze het e-mailadres van iedereen heeft. Haar emailadres is: els.oosterlynck@skynet.be en haar telefoonnummer is: 0477/514 213

Vorige week donderdag is de info avond doorgegaan. De klaswerking is uitgelegd. Was je er niet en heb je nog vragen, spreek mij of Els dan zeker aan.
Zoals jullie weten is het kamp al in oktober. Daarom wil ik graag voor de eerste keer samenkomen aanstaande donderdag 12 september meteen na school in de klas. Zo kunnen we een eerste brainstorm doen. De volgende kampvergadering plan ik dan op donderdag 19 september om 19u.30. Het zou fijn zijn mocht ik op voorhand weten wie er graag wilt meedenken en helpen op het kamp.

En dan zoek ik ouders of grootouders,... die iedere maandag van 15uur tot 15u.25 willen komen helpen met lezen. Laat maar van je horen, mocht je tijd en zin hebben om dit leesmoment wekelijks te komen begeleiden. :-)

Lieve groetjes,
  Liesbeth