zondag 23 april 2017

stadsspel in Diest

Beste ouders,

Ik ben op zoek naar ouders die graag willen meehelpen met het organiseren van een stadsspel in Diest.
Doel van het spel: groepjes kinderen met een plattegrond op pad sturen (met begeleider) om in de stad een aantal posten te doen en zo allerlei opdrachtjes te volbrengen. Kinderen leren op deze leuke manier een plattegrond lezen en gebruiken. Graag zou ik op vrijdag 12 mei de tocht doen. Als je zin hebt om het spel mee te maken en/of mee te begeleiden (een groepje van 4 kinderen)-->ik heb dus 6 begeleiders nodig :-) , laat het me dan weten via mail of als je me ziet. Graag antwoord voor vrijdag, dan kan ik jullie op de hoogte houden wanneer we het spel maken. Dank jullie wel! Ik denk dat de kinderen het heel leuk gaan vinden :-)

Groetjes,
 Lies